28 Mart 2016 Pazartesi

Liselilere siyaset yasak değil mi?


Ak Parti Bucak Gençlik Kolları Lise Teşkilatı (LiseAk), İsmail Şerife Sarı Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi'ni ziyaret ederek eğitim gören down sendromlu öğrencileri ziyaret etmiş.

Haberi yerel medyadan okudum, fotoğrafları gördüm. İşte linki:


Muhalif ve sıradan bir vatandaş kamuoyu adına şu soruları sıraladı:

1. Türkiye’de liselerde siyaset yasağı devam ediyor mu, etmiyor mu?

2. 18 yaşını doldurmuş bile olsa lise öğrenciliği devam ediyorsa siyasi faaliyette bulunabiliyor mu, bulanamıyor mu?

3. 18 yaşını doldurmamış (mesela 17 yaşında) bir lise öğrencisi siyasi faaliyette bulunabiliyor mu?

Tüm soruların yanıtı ‘HAYIR’ ise kanun, yönetmenlikler gereği siyasetle ilgilenen lise öğrencilerine soruşturma açılıyor mu ve ceza veriliyor mu?

Bucak İlçe Milli Eğitim Müdürü, bakalım, ne karşılık verecektir?

Ömer ÖZDAMAR (Yeni Sol Muhalif)
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

1 yorum:

Ömer Özdamar dedi ki...

Hiç kimse olayı saptırmasın.. Ziyareti yanlış bulan yoktur. Bucak Lisesi ya da başka bir liseden oluşturulan sınıfların, grupların, kolların ‘’down sendromlu çocukları’’ ziyaret etmesi ve farkındalık yaratması doğrudur. Eğer kanunlar, yönergeler, talimatlar değiştiyse ve lise öğrencilerinin siyasi parti kollarında çalışma yapabiliyorsa; yine eyvallah! Yok, tersiyse bakalım, ilçe milli eğitim müdürü be diyecek?