1 Aralık 2015 Salı

Utanç duyduğum karar elime ulaştı..

İL BAŞKANLIĞININ CEVABI

İL BAŞKANLIĞININ CEVABI

İL BAŞKANLIĞININ CEVABI

İL BAŞKANLIĞININ CEVABI

İLÇE SEÇİM KURULUNUN CEVABI

İLÇE SEÇİM KURULUN CEVABI

Hepimiz bir kez daha aklı selim düşünelim..

Burdur CHP İl Başkanlığının aldığı kararın garabetini, hukuksuzluğunu, kural tanımazlığını ve CHP tüzüğünü nasıl çiğnediğini izah edeyim size..

CHP Parti tüzüğünün 3.bölüm 29.maddesi ne diyor?

Yönetim kurulu ve il delegeliği listesinde 1. ve 2. Derece yakın akraba bulunamaz’’

Bulunursa ne olur?

Listelerin oylandığı kongre seçimi iptal olur..

Her şey net ve sarih..

22 Kasım 2015 günü yapılan Bucak CHP İlçe Kongresinde CHP İlçe Başkanı Aziz Yıldız’ın yönetim kurulu listesi ve il delegeliği listesi oylandı, kabul oldu.

Seçim günü, o anda listeyi inceleyip kim akraba, kim üye nasıl kontrol edeyim.. Herkesin tüzüğe uygun liste vereceği varsayılır ve kabul edilir..

Seçim başladı, listeler elimize geçti, inceledik ve gördük ki CHP tüzüğüne aykırı liste hazırlanmış ve oylanmış..

Ne yapacağım ben?

Seçim bittikten sonra ilçe seçim kuruluna itiraz edeceğim..

Ettim..

Ne diyor?

CHP tüzüğünün 50.maddesi itiraz bölümünü atıfta bulunarak ‘’seçim işleyişi, oylama, sayım gibi hususların itirazına ilçe seçim kurulu ilgilenir. Listelerin tüzüğe uygun hazırlanıp hazırlanmaması tamamen parti içi mesele olup il başkanlığınıza, müteakiben genel merkezinize itiraz etmelisiniz’’ cevabı verildi.

Tamam, ben de hemen CHP Burdur İl Başkanlığına bir delegemizin imzasıyla itirazda bulundum.

İtirazımda ne dedim?

Yönetim kurulu listesinin asil ve yedek bölümünde

Baba-kız bulunuyor: Ü.B ile M.A,

2 kardeş bulunuyor: Ş.A ile C.A,

İl delegeliği listesinde ise A.Y, A.Y, D.Y baba-kız-amca  bulunuyor..

Bu liste yazılımı CHP tüzüğümüzün 3.bölüm, 29.maddesine aykırıdır, düzeltilmesini istiyorum..

Yahu ben aslında CHP’ye hizmet ediyorum.

Nasıl mı?

Yanlışlarla, hatalarla yoluna devam etmesini önlemek için kendimce çırpınıyorum..

‘’Tamam, teşekkür ederiz. İsimleri değiştirilmesi cihetine gidilecek, yedeklerden isimler yazılacak ve böylece CHP tüzüğüne uygun hale sokulacak’’ cevabı yerine Burdur CHP İl Başkanlığı’nın utanç duyduğum kararında mealen ne diyor, biliyor musunuz?

Bizi ilgilendirmez, git ilçe seçim kuruluna itirazını yap..

Resmen dalga geçiliyor..

Yahu itirazımı ilçe seçim kuruluna yaptım, ondan sonra il başkanlığına yaptım..

Biz bakmıyoruz listelere ne demektir? 

İl başkanlığı bakmayacak, peki kim bakacak? Satürn’den Mars’tan birileri mi bakacak ve düzeltecek?

Bu kadar cahilce cevap olur arkadaşlar..

İtirazın yerinde ama kabul etmiyoruz deseler vallahi saygı duyacağım..

İşte benim hep savaştığım, mücadele ettiğim Burdur CHP ailesine çöreklenen yapı bu arkadaşlar..

Ele geçen gücün hukuk tanımaz, kural tanımaz şekilde pervasızca, kullanılmasıdır..

Oysa CHP siyasi bir partidir ve kurumsal yapısı vardır. Herkes uymakla mükelleftir..

Her ne dediysem belgesi vardır..

CHP ailesinin ferasetli, vizyonlu daha başka üyeleri olduğunu biliyorum ve onların varlığına çok inanıyorum..

Çağrım şudur: Bu yapı mutlaka yıkılmalıdır, yoksa Burdur’umuzu ve CHP’yi kötü günler bekliyor..

Umutsuzca CHP Genel Merkezi’ne itirazımı götüreceğim ancak kurultay hesaplarıyla bakarlar mı, ilgilenirler mi, emin değilim..

Son bir not: AKP’li seçmenler için mealen ‘’bidon kafalı’’ tarifinde bulunan Yılmaz Özdil’i eleştirmiştim, maalesef CHP ailesi içinde az da olsa ‘’bidon kafalı’’ vardır.. Yahu AKP’yi, Tayyip Erdoğan’ı hukuk tanımaz diye eleştiriyorsun ama sen kendi içinde hukuk, tüzük tanımıyorsun, nasıl olacak bu iş? Halk nasıl ikna edilecek? Gerçekten çok üzgünüm.. Varsın beni partiden atsınlar, hiç önemli değil ancak bagajında böyle kural-kaide tanımamayla bir yere gidilemez, iktidarı ise 50 sene daha hiç göremez..

O ZAMAN YAPILACAK SON HAMLE KALIYOR, GEMİLERİ YAKMAK.. 13 YILDIR ÜYESİ OLDUĞUM CHP'Yİ BIRAKMAK DIŞINDA SEÇENEK KALMADI..

CHP TÜZÜĞÜNÜN 3.BÖLÜM 29.MADDESİ AÇIKTIR. yÖNETİM VE İL DELEGELİĞİ LİSTESİNDE 1 VE 2.DERECE YAKIN BULUNAMAZ.. 
BULUNUYOR VE NE İL NE DE MERKEZ HİÇBİR ŞEY YAPMIYOR..

YARGITAY CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI SİYASİ PARTİ ÜYE KAYIT SİSTEMİNE GİRİŞ 2015 YILI SON DÖNEMİ OLMASINA RAĞMEN 2013-2014 YILINDA CHP İÇİNDE NASIL İLÇE BAŞKANI OLDU, NASIL İL GENEL MECLİSİ ADAYI OLDU? LÜTFEN OLAYA BİR DE BU GÖZLE BAKIN..

MESELE AKP'DEN CHP'YE GEÇİŞ DEĞİLDİR.. AKP'YE ÜYE İKEN CHP'DE GÖREV ALMASIDIR.. LÜTFEN BU İNCE NÜANSI GÖZDEN KAÇIRMAYIN!


Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: