23 Ocak 2015 Cuma

Genel Seçim olmayabilir..


Düşünüyorum, taşınıyorum, hep aynı noktaya çıkıyorum..

Mayıs sonunda Gezi hareketi ortaya çıkacak..

Nisan ayı içinde PKK hareketi ortaya çıkacak..

İstanbul silah ve cephane deposu sürekli dolduruluyor.. BEYOĞLU Hasköy'deki bir gecekondunun kömürlüğünde ve çatı aralığında silahlar ve mühimmat bulundu ya, ‘Eyvah!’ sözcüğü çıktı ilk dimağımdan.. Çünkü bulunanlar sanki fazlalık gibi geliyor..

Paralel örgüt zaten ayaktalar..

IŞID’ın uyuyan hücrelerini artık beşikteki çocuk bile söylüyor..

İsrail, ABD, Almanya gibi dış istihbarat güçleri apartta bekliyor..

Kısaca herkes uygun pozisyon alıyor..

İlk mermide Güneydoğu, İstanbul yandı kül oldu demektir..

İktidar da oluşan bu kaotik krizi yönetemeyeceğini anlarsa; yüzde 99 olasılıkla genel seçimleri en az 6 ay, belki 1 yıl erteleyebilir..
                                             
İktidarın böyle bir riski gördüğünü ve bu yüzden ısrarla kamu güvenliği yasasını çıkartmaya uğraştığını düşünüyorum..

Ha benimkisi tamamen senaryodur.. Ancak böyle bir olasılığı şahsen çok ciddi olarak öngörüyorum..

Off bir de anketler AKP’nin hükümeti kuramayacağı yönde şekillenirse; bak sen o zaman filme..

Neyse seçimlere 5 ay kala benden söylemesi, herkes ona göre hazırlığını yapsın..




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: