16 Kasım 2014 Pazar

AK-Saray mı, KRAL-Saray mı?


Hiç bu konuyu işlemedim, hatta düşünmedim bile..

Ancak AKP’lilerin ısrarla bu konuyu cansiperane savunmaya çalışmaları, kafamı karıştırdı..

Yok, vergi artışı sağlanmış, yok faiz ödemesi azmış, yok gelirler şöyle artmış..

Ehee ne olmuş?

İşte o zaman AK-Saray hakkıymış da, falan da filanmış..

İtiraf edin, kurtulun ve rahatlayın..

Bu 1.000 (bin) odalı (artı ilave 250 oda yapılacakmış) AK-Saray içinize sinmedi, manasını ve anlamlandırmada zorluk çekiyorsunuz..

Nedir bu yapı şimdi?

Ne olacak ki 5.000 (beş bin) oda olsa ne yazar, 10 bin oda olsa ne yazar?

Aslında verilen mesaj bellidir..

12 yıldır ülkeyi inşaatla büyüttüm, inşaatla zenginleştirdim, o halde ben de en sükseli, en pahalı, en şaşalı inşaatı hak ettim..

Kabul edersen, argo tabirle yersen..

Allah var ya, biraz Sayın Bülent Arınç, işte israf haramdır gibi ırın kırın yaptı fakat, onun da gücü o kadardır, kısaca AKP cenahında kimsenin hiç gıkı çıkmadı..

Doğrudur, en sükseli, en şaşalı sarayda otursun, hatta daha ileri gidiyorum; gözü olanın gözü çıksın..

Tek bir şartla ama kendi parasıyla, devletin parasıyla değil..

Bana göre verdiği başka bir mesaj ise Eski Türkiye Çankaya, Yeni Türkiye AK-Saray..

Başka bir tarifi de 2002 öncesini Çankaya, 2002 sonrasını AK-Saray sembolize ediyor..

Durum budur! Sindir sindirebilirsen.. Sindiremezsen; Afyon Kızılay’ın ürettiği maden suyu iç derim.. Hoş orası da kapandı herhalde ya..

Tek başına aldığı yüzde 52 oy, işte böyle sonuç KRAL-Saray yaptırır..

2019’da seçimi kaybederse AK-Saray olur, HALK-Sarayı…

Demedi demeyin sonra..





Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: