15 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni Bucak Devlet Hastanesi Kaç yataklı?


Öncelikle Bucak ilçemize yeni bir hastane kazandırılmasına katkısı olan herkese teşekkür ederim.

Neredeyse 3-4 yıldır ‘’yok şu oldu, yok bu oldu, orası değil burası’’ tartışmaları arasında nihayetinde ihale edildi, yüklenici firma inşaata başladı, ben de 15 Ekim 2014 günü ‘Yeni Bucak Devlet Hastanesi’ inşaat alanına bizzat gittim, gördüm.. İnşaat hızla ilerliyor.. Buraya kadar güzel..

Vatandaş soruyor, elbette ben de soruyorum:

‘’Yeni Bucak Devlet Hastanemiz kaç yataklıdır?’’

Ya arkadaş, bu o kadar zor bir soru değil ki.. Şu diyeceksin olup bitecek..

İnternette Google üzerinden bir araştırma yaptım, kafam iyice karıştı.

Neden mi?

Varan-1





İl
Burdur
İlçe
Bucak
Proje No
-
Program
-
İhale
TOKİ
Kontrolörlük
TOKİ
Durumu
İnşaat
Arsa Alanı
36.006 m2
Kat Sayısı
6
Kapalı Alanı
32.425 m2
Blok Sayısı
7
Oturum Alanı
6.519 m2
Yatak Sayısı
208
Fiziki Gerçekleşme
9  %
Proje Müellifi
-
Yüklenici Firma

Varan-2
TBMM Başkanlık Divanı Üyesi ve Ak Parti İlimiz Milletvekili Bayram Özçelik Bucak Devlet Hastanesi inşattının hızla devam ettiğini bildirdi. Milletvekili Bayram Özçelik Facebook üzerinden inşaat resimlerini yayınladı. Bucak Halkı facebook üzerinden yayınlanan inşaat resimlerini ve Milletvekili Bayram Özçelik’in mesajını takip ettiler.
TBMM Başkanlık Divanı Üyesi ve Ak Parti İlimiz Milletvekili Bayram Özçelik Bucak Devlet Hastanesi ile ilgili olarak; “Bucak Devlet Hastanesi İnşaatı Başladı.Yapıldığında Tuvalet,Banyo ve TV’si Olan Tek Ve İki Kişilik Odaları İle 32.400 Metrekare Kapalı Alanda 300 Yataklı Olacak Nitelikli Odaları İle Bucağımıza Hizmete Sunulacaktır.”DEDİ.

Varan-3
Burdur İli Bucak İlçesi 150 Yataklı Devlet Hastanesi ile Altyapı ve Çevre Düzenlemesi İnşaatı İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek.
İhalenin yapılacağı yer T.C.Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Bilkent Plaza B1 Blok Bilkent 06800 ÇANKAYA/ ANKARA

Daha gerisine bakmadım bile.. Her 3 haber-bilgi birbirini çürütüyor.

Sonra inşaat alanına asılan tabela en doğrusu olacağına varsaydım ve fotoğrafladım.

Ne yazıyor?

150 yataklı..

Peki, bu farklı rakamlar neden havada uçuşuyor?

İnşaata asılan tabelada dikkatimi çeken husus şu oldu:

‘’Sanki 150 yataklı ibaresi sonradan ilave olmuş gibi duruyor..’’

Velhasıl Bayram Özçelik Bey, 300 yatak diyor,
ihaleyi yapan TOKİ 150 yatak diyor,  
yatırımlar sitesi de 208 yatak diyor..

Son kez soralım ve bu konuyu kapatalım:

İster Başbakan, ister sağlık bakanı, ister TOKİ, ister AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Bayram Özçelik, ister AK Parti Bucak İlçe Başkanı Sayın Emrullah Ünal, fark etmez ama yeter ki bize gerçek bir rakam versinler..

Şimdi can alıcı başka bir soruya sıra geldi.

Tamam, 150 yataklı yeni ve modern hastanemize kavuştuk diyelim..

Peki, eski hastane ne olacak?

Herhalde yenisi yapılırken düşünülmüş, planlanmış ve karar alınmış olması gerekir kanaatindeyim..

İşte TOKİ’ye verilerek, ticari inşaat mı yapacak?..

İşte başka bir özel hastaneye devir mi olacak?..

İşte okul mu olacak?

Ne olacağına dair bir açıklama hiç duymadım. Yapıldıysa benim sağırlığıma verin..


Bir kez daha ‘’eski hastane ne olacak’’ sorusunun cevabını herkes duymak istiyor. Hem de tekrarda fayda vardır..

Bir hafta sonra 2011 seçimlerinden önce söz verilen  ‘’Çeltikçi Açık cezaevi’’ konusunu yazacağım.
‘’Kim ne yapmış, kim nasıl engellemiş’’ ayrıntılı ele alacağım. Çünkü üzerine bayağı araştırma yaptım..





Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: