19 Ağustos 2013 Pazartesi

Sokağımızın asfaltlanmasını talep ediyoruz..


Geçen günü aynı sokakta oturan komşum anlattı..

Bucak Belediyesi her sokağı asfaltlıyor, bizim sokakta asfaltlansın.. İşte Mimar Sinan muhtarına söyledim ancak başarılı olamadım..

‘’Dur hele bakalım, bir de yazıyla başvuralım, o zaman inşallah gerçekleşir’’  karşılığını verdim..

Bu arada düğünler nedeniyle Bucak içinde muhtelif mahalle ve sokakları bizzat kendim gördüm. Ya asfaltlanmış ya da parke döşenmiş..

Belediye Başkanı Sayın Ramazan Ayaz, 1829 sokağı mağdur etmez, mutlaka asfaltı atar düşüncesindeyim..


Sokağımızda yaklaşık 15-20 seçmen vardır.. Seçim öncesi bizden istemesi, Sayın Başkanın yapması dileğiyle..

NOT: SAYIN BAŞKAN SOKAĞIMIZIN ASFALTLANMASINI SAĞLAMIŞTIR. TEŞEKKÜRLER..
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: