19 Nisan 2013 Cuma

CHP Üyeliğimi Askıya Alıyorum..


Niye ve ne zamana kadar?

Önce ne zamana kadar sualine yanıt vereyim: Ta ki SOSYAL DEMOKRAT çizgiye gelinceye kadar..

 

Peki, niye derseniz; ‘’Arkadaşlar, Baykal döneminde başlayan CHP’yi merkez sağa meyillendirme artık zıvanadan çıkmıştır, tam da merkez ve milliyetçi sağa oturmuştur.. Ehee ben sağcı değilim ki, kaldı ki sağcı olsam CHP’de ne işim var, solcuysam CHP’nin bu kulvarda ne işi var?..

 

Bir, iki defa CHP Büyük Kurultayı’na katıldım. Hem gördüm, hem de duydum.

Neyi?

Deniz Gezmiş posterini ve sloganlarını..

Peki, Deniz Gezmiş ne diyor?

Halkların kardeşliğini..

BDP ile yan yana gelemeyen halkların kardeşliğini nasıl anlatacak?

 

İyi de BDP, PKK’nın uzantısıymış..

Ulan arkadaş, dindar muhafazakar parti PKK’nın llderiyle görüşüyor ve Türkiye’nin devasa bir sorununu çözmeye uğraşıyor ya..

Sen ise hem sol kanattayım diyorsun, hem de özgürlük, halkların kardeşliği diyorsun, halkın oyuyla seçilmiş BDP ile temas kuramıyorsun.. Sen nesin Allah Aşkına CHP!

 

Partinin içine doldurmuşsun merkez sağdan bir sürü isimleri, işte eski ANAP’lı, işte eski DP’li.. 

Eheee sonra, işte böyle ideolojik kimliğini kaybedersen apışır kalırsın orta yerde..

Ta İmralı’dan PKK kurucusu ve lideri sana akıl vermeye kalkar..

 

Bir de BDP etnik milliyetçilik yapıyor, bu yüzden temas kurulamıyor argümanı öne sürülüyor..

Sosyal Demokrat ideolojin olsa; BDP’yi kendi çizgine çekebilirsin ve kolayca işbirliği yapabilirsin..

 

Onu bunu bilmem, söylediğim çok sade ve nettir.

CHP ne zaman ‘SOSYAL DEMOKRAT’ ideolojiye gelirse; ben o zaman CHP üyeliğimi pasiften aktife geçiririm..
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: