24 Mayıs 2012 Perşembe

RT (retweet) meselesi..


Twitter aleminde yaklaşık 2 yıldır bulunuyorum.. Takip ettiğim ve sevdiğim arkadaşlarım vardır. Yazdıklarımdan dolayı takip etmeye değer bulan arkadaşlarım da vardır..

Buraya kadar normal bir işleyiş söz konusudur, herhangi bir anomali de yoktur..

Kafaya taktığım mesele ise RT (retweet) yapma işidir.. Twitter açıldığı zaman takip ettiğin insanların duygu ve düşüncelerinin yansımaları ekran önünde akar durur, içlerinden bazıları hoşuna gider ve RT edersin.. Böylece daha çok insana ulaşır..

Takip ettiğim yani following yaptığım insanların bir kısmına hem de tek tek ‘link veriyorum ve RT lütfen!’ diyorum..

Nedir bu link?

Ya işte kitap tanıtımı falan filan.. İçeriği her ne olursa olsun şahsınıza bir link geliyor ve RT lütfen deniyorsa hem nezaket gereği, hem de twitter jargonu gereği RT yapılır.. Yahu atla deve değil ki, gördüğün mention’ı retweet bandıyla tıklayacaksın, hepsi budur..

Bazılarına hani derler ya, argo tabirle; ‘adam yaralı parmağa bile işemez’  maalesef böyle tipler çok fazladır..

Sanıyor ki ulan elime düştü, bana ihtiyaç duydu.. Gerçi öyle değil ama varsayalım ki öyle oldu.. Çıkarsız yardım etme fırsatı çıkmış işte.. Sanal da olsa zevk alman, haz duyman için yapıversen ne olur, be arkadaş!

Neyse benden bu kadar sitem yeter.. Gerisini sizler düşünün artık..
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: