2 Mayıs 2012 Çarşamba

CHP Burdur siyaset kazanı kaynıyor..




Malumunuz CHP Burdur Merkez İlçe Başkanı önderliğinde 11 CHP ilçe Başkanımızın imza koyduğu bir deklarasyon yayınlandı.



Yerel basının önünde okunan o bildiri özetle neydi?



Bu düşünce ve inançla bizler 11 İlçe Başkanı olarak, bu zor ve önemli bir dönemi mevcut il başkanımız Süleyman Erman’ın başkanlığında sürdürülmesi ve önümüzdeki süreçte tek vücut halinde yerel seçim sürecine hazırlanılmasın da hem fikiriz.



Bu bilinç ve inançla 11 ilçe başkanı tek vücut ve tek ses olarak; 20 Mayısta gerçekleştirilecek olan il kongresinde İl Başkanlığına İl Başkanımız Sayın Süleyman ERMAN’ın yeniden aday olmasını öneriyor ve destekliyoruz.



Öncelikle ‘hadi canım sende’ diyorum, ardınsıra CHP kültürüyle, demokrasi anlayışıyla ve etik değerlerle bağdaşmayan bu deklarasyonu şiddetle kınıyorum ve redediyorum..



Neden mi?



Burdur ili kongre delegesinin özgür ve bağımsız iradesine hiçbir güç ipotek koyamaz. En başta benim oyuma ve Yeşilova delegesinin oyuna, Gölhisar delegesinin oyuna, Burdur merkez delegesinin oyuna, Çeltikçi, Ağlasun, Tefenni, Karaman delegesinin oyuna hiç kimse ama hiç kimse peşin satın alamaz.. Bu durum hem delegeye yapılmış bir hakarettir, hem de CHP anlayışından ne kadar uzaklaşıldığının somut göstergesidir.



20 Mayıs 2012 günü yapılacak Burdur İl Kongresinde başka bir ismin aday olması ve il başkanı seçilmesi durumunda bu bildiriye imza atan ilçe başkanlarımızın ne kadar zor durumda bırakıldığının bilinmesine rağmen tekrar seçilme hırsının önüne maalesef geçilememiştir.



Yani şimdi imza atan ilçe başkanlarımız delegelerine dönüp şunu mu diyecekler?



‘Ey delegeler! İl Başkanımız Süleyman Erman’ın tekrar seçilmesi için imza attım. Sizler de kongrede gidip oy vereceksiniz’..



İnanın! Hem şaşıyorum, hem üzülüyorum!



Neye?



CHP içinde böyle entrika olur mu arkadaşlar?



Bu nasıl iştir? Bunda akıl, izan, mantık var mıdır?



Aha il delegesi olarak ben buradan ilan ediyorum:



Sayın Süleyman Erman’a oyum negatiftir yani olumsuzdur.



Diğer yandan 11 ilçe başkanımıza imza attırıp bu bildiri yayınlama girişiminin nedeni; başka aday çıkmasını önlemek olduğunu sokaktaki sıradan bir vatandaş bile kolayca anlayabilmektedir.



Yayınlanan deklarasyonda hem birlik, beraberlik ruhuna dem vuruyorsun hem de peşinen bir adaya destek veriyorsun.. Bu ne yaman çelişkidir Allah’ım!



Çare nedir?



Burdur CHP siyasetine daha fazla zarar verilmeden bu imzalar hemen çekilmelidir..


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

2 yorum:

ÜNAL KORKMAZ dedi ki...

Ömer bey olayı çok güzel tahlil etmişsin.Böyle ayak oyunları ile partinin içine ettiler.Dediğin gibi yarın bir aday çıkarsa bu imzacılar o adaya "kardeşim biz 11 ilçe başkanı il başkanını seçtik,kongre falan hikaye,delegede kim oluyormuş mu " diyecekler.Bu ilçe başkanları il delegelerine danışarak mı bu imzayı attılar ? Bu ilçe başkanları kendi kuyularını kazmışlar bence . Ben CHP li bir üye olarak yapılan hareketi benimsemiyorum.Yarın bu arkadaşlar bir yerlere aday olunca bu davranışlarının sonuçlarına katlanmayı sanırım göze almışlardır.Böyle antidemokratik davranışlarla,uyanıklık yapıp birilerinin yolunu kesenlerden CHP üyesi hesap sormayı bilir.Kısa gün kazancı gibi düşünmesinler.Bence o imzalarını özeleştiri vererek hemen çekmeliler.Bunuda basın açıklaması ile duyurmalılar.Sözde çok demokratik tüzük yapıldı.Blok liste ile yönetimler oluşturuldu.Belediye başkan adaylarını,meclis üyesi adaylarını ,il genel meclisi adaylarını,milletvekili adaylarını genel merkez seçecek.Bizde oy verceğiz.Aday olacak olan arkadaşlar iyi düşünsün bizler koyun değiliz.Biz 11 çobanın sopasındanda korkmayız.Bundan sonra parti binasında kendileri otursunlar.Çalışmaları kendi başlarına yapsınlar.Bu hareketi ilçe başkanlarımıza özellikle yıllarca demokratik tavrı ile isim yapan Yeşilova İlçe Örgütüne hiç yakıştıramadım.Selamlar.Av.ÜNAAL KORKMAZ.YEŞİLOVA.

Ömer Özdamar dedi ki...

Ünal Bey, yorumunuza hiç dokunmadan imzalıyorum.. Teşekkürler.. Selamlar Bucak'tan..