20 Şubat 2012 Pazartesi

Yazı hamalının 5 yıllık muhasebesi..

2012 yılını yaşadığımız şu ayda geriye dönüp baktım ve 5 yıl içinde ‘neler yapmışım, neler ortaya çıkarmışım, internet ortamına neler bırakmışım?’ diye soruları yanıtladım.



2007 yılında başladığım yazı hamallığı macerasına, 2008 yılında blog yazılarımdan derlediğim ilk kitabımı çıardım ve piyasaya sürdüm. ‘Normal Ötesi Aşk’ isimli kitabımı birçok yazar-çizer, okur-sever arkadaşlarıma, dostlarıma ulaştırdım. Şu oldu, bu oldu ama popülist kültürümüzün hakimiyetinde olan bu piyasada ürün eskidi, yenisi beklendi.. Elbette bu kitap da rafların en gerisine düştü. 2009 yılında ‘Normal Ötesi Aşk-2’ kitabını derledim ve insanların beğenisine sundum. 2012 yılında ‘Normal Ötesi Aşk-3’ kitabını kurguladım, toparladım ve yayına hazır hale getirdim ancak bu kez farklı yol izledim. Reel sayfa halinde bastırmadım ama sanal olarak sayfaları insanların okuması için internet deryasına bıraktım.. Eskimeye karşı direniş göstergesi olarak basılı kitaplarım dahil her 3 kitabı da internet ortamında yayınladım ve son hamlemi de böylece noktaladım.



‘Normal Ötesi Aşk’ kitabımı okumak isterseniz, işte link burada……









‘Normal Ötesi Aşk-2’ kitabını okumak isterseniz, işte link burada……


İkinci 5 bölüm:








‘Normal Ötesi Aşk-3’ kitabını okumak isterseniz, işte link burada……









İflah olmaz anti-kapitalistim. Bunu söylemek elbette hem yetmez hem de bir mana ifade etmez. Karşı olduğum argümanın önüne başka bir argüman koymam gerekiyor. Tabi şimdiye kadar binlerce düşünür-aydın insanlar söylemişler, söylüyorlar, söyleyecekler.. Ben de kendi çapımda düşünce dünyasına kırıntı olmaya çalıştım. Kısaca diyorum ki ‘Kapitalizm’in kalbi paradır. Para olmazsa kapitalizm ölür.’ Bu çerçevede Anti-kapitalist etiketiyle çareler arıyorum.. Hazırladığım 4 bölümlük yazı demeti aşağıdadır.











Yaşama dair çok konuşulan mevzular vardır… İşte aldatma, aşk, fal, bakma, arı, dostluk gibi..






Bloglarım hep buradadır..





Yunanca öğrenmek isteyenlere başlangıçtır..




Bakalım, gelecek 5 yıl içinde yazı hamallığım, beni hangi noktalara sürükleyecektir? Kim bilir, yaşam akışı ne düşüncelere gebedir?


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: