17 Ocak 2012 Salı

Milliyet Blog ve geçen 5 yıl..






Bugün Ocak ayının 17’si olduğunu görünce; anladım ki tam 5 yıl geçmiş, vay be!



Şunu fark ettim, 5 yılın ardından yazma yorgunluğu iyicene kendini belli etmeye başladı artık.



Ne olmuş, ne bitmiş, bu 5 yıl içinde?



İşte size sayfamdan aldığım bazı rakamlar..



Kayıt tarihi: 17.01.07

Toplam blog: 2145

Toplam yorum: 3870

Toplam mesaj: 343

Ort. okunma sayısı: 1152



Gerçek olan bu rakamlardır, gerisi yalandır..



Peki neler oldu 5 yıl içinde?



İnsani duygular nereye sürüklediyse onlar yaşandı..

Bazen kızdım, bazen kızıldım..

Bazen sevdim ve sevildim, bazen sevmedim ve sevilmedim..

Bazen üzdüm ve üzüldüm, bazen üzülmedim ve üzmedim..

Bazen hayal kırıklığı yaşadım, bazen hayal kırıklığı yaşattım..

Bazen güldüm, bazen güldürdüm..

Bazen ağladım, bazen ağlattım..

Bazen sinir ettim, bazen sinir oldum..



Bakalım, 2017 yılının Ocak-17’sinde ‘’Milliyet Blog Yazarı’’ olarak 10. yıl marşımı yazabilecek miyim?:)  ‘Mehter marşıyla gelip, İzmir marşıyla gitmek’ elbette olasılıklar arasındadır:)



Fikir ayrılığından hiç korkmam, ama fikirsizden korkarım..



Herkese saygı ve sevgilerimle.. Daha nice bloglara..
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: