19 Ekim 2011 Çarşamba

Doğum günü ve 50 yaş…


Evet, kabaca bu yaşam işinin 3’te 2’si tamamlandı sayılır… Kalan son dilimde neler olacak, neler bitecek, bilinmez ama neler yapacağım, neler edeceğim bilinir…

Evet, 20 Ekim günü 49 yaş bitti, 50 yaş başladı… Üzüleyim mi, sevineyim mi, doğrusu tam karar veremedim…

En aktif hobim yazma üzerinedir… Dünyada ve Türkiye’de olup-bitenlere dair yazma işi çok yordu artık… Zaten olmuş-bitmiş, ondan sonrası için söylenen, konuşulan, yazılan bence manasızdır… Önemli olan olacakları, yaşanacakları öngörü şeklinde yazabilmektir. Geçmişi ve şimdiyi analiz etme yerine geleceği kurgulamaktır esas olan… Düşüncenin gücü kendini o zaman gösterir kanaatindeyim…

2006 yılından şimdiye kadar 2 bini aşkın siyaset, magazin, gündelik yaşam konularında yazılar yazdım. Görüş ve düşüncemi herkesle paylaşma zevkini yaşadım. Bazen sevildim, bazen kızıldım ama hiç şaşırmadım. Yazı yazanın kaderi böyledir. Birileri karşı çıkar, birileri destekler, böylece yazılar canlı organizma gibi hüviyete bürünürler…

Popüler kültür için ‘Normal Ötesi Aşk-1’ ve ‘Normal Ötesi Aşk-2’ isimli fantastik hatta hayal ötesi 2 kitabım basıldı… Popüler kültür için sadece eserin etkin olmadığını pek güzel öğrendim. Yazarın yaşı, cinsiyeti, medeni durumu gibi öğelerin hepsinden daha belirleyici olduğunu iyicene anladım.

Neyse 50 yaş ve sonrası için neler yapacağım, yukarıdaki yazdıklarımdan herkes anlamıştır. İnatla ve ısrarla geleceğe dair düşüncelerimi paylaşmaya devam edeceğim.

Son olarak tüm insanları, tüm hayvanları, tüm bitkileri seviyorum. Vahşi hayattan koparıp aldığımız kedi ve köpeklerle özellikle ilgileniyorum. Elbette elimden geldiğince yardım ediyorum. Şu günlerde 1 köpek, 4 kediye ilaveten sokaklardan topladığım çaresiz 6 yavru kedinin bakım ve beslenmesini üzerime almış bulunuyorum. Soğuk kış aylarını ölmeden geçirmesine çalışıyorum.

Demek oluyor ki yaşamımın son dönemimde asla para kazanma gibi derdim olmayacak. Çalışma yok, hobilerimi yaşama var…

Naçizane tavsiyem şudur ki, 0-25 ya arası çocukluk, eğitim olup 25-50 yaş arası çalışma, 50-75 yaş arası ise gönlünce hobilerini gerçekleştirme şeklinde periyotlara bölerseniz daha mutlu olacaksınız…

Doğum günümü kutlayan, iyi dileklerini sunan tüm dostlarıma, arkadaşlarıma şimdiden kucak dolusu selam ve sevgilerimi gönderiyorum… 
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: