9 Ağustos 2011 Salı

Blog, blogculuk


Diyalogların boşluk doldurma usulü okunmasını istediğim yeni blog tarzımı sizlerin beğenisine sunuyorum. Bakalım nasıl bulacaksınız?

- Acaba …, vücut görüntüsü ile alakası var mıdır? Yok mudur?

- Mükemmel olmayan vücutlar da … zevk alır mı ya da partnerine zevk verir mi?

- Tarafların … ve … yaşarken dürüst ve saygılı olmaları gerekir mi?

- Tatmin edici … oluşturan ana ögeler nelerdir?

- Eğlenmek … bir parçası mıdır?

- … sıklık ne kadar önemlidir? Periyodik mi olmalı? Haftalık mı olmalı? Yoksa zaman merhumu olmamalı mı?

- … çekinceleri açıkça ortaya koymak gerekir mi?

- Çocuklar ya da çocuk sahibi olmak … etkin bir faktör müdür?

Bu yeni yöntemle yazdığım, biraz da kısa olan blogu burada bitiriyorum.
Soruların yanıtlarını sonra veriyorum.

Burada öncelik hayal gücünüzle boşlukları doldurma ve soruları doğru anlamadır.
Niye böyle yaptınız diye sorulara peşinen yanıtımı veriyorum.

Çocukluk çağımda daha doğrusu ilkokulda bu tür yazılılar çok olurdu. Onu anımsadım. İşte biraz nostalji takıldım.


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: