10 Temmuz 2011 Pazar

Sosyal Medya programına katılmak…


Her hafta Cumartesi gece yarısından hemen sonra TRT-Haber Kanalı’nda SOSYAL-MEDYA programı vardır. Programın formatı sosyal medya dünyasıyla çerçevelidir. Ağırlıklı olarak TWITTER sosyal paylaşım sitesi baz alınarak 3 konuk seçiliyor ve söyleşi yapılıyor. Dün (09 Temmuz 2011) gece yarısından sonra ben de programı izledim. Kafamda ‘şak’ diye bu fikir hasıl oldu. Neden programa ben de konuk olmayayım…

Bir anda twit yazdım. Bakın ne dedim?

Valla neden olmasın! Ben de ÜNsüzler kategorisinden SOSYALMEDYA programına konuk olarak katılmak istiyorum. Destek ve dikkati çekmek için RT yapar mısınız?

Neyse sağ olsun! O anda ekran başında olan ve imzalı kitaplarımı okuyan  @dramatk_soprano destek verdi.

Programa katılırsam ne anlatırım?

İşte 5 yıldır sürdürdüğüm blog yazarlığını, yayınlanan ve halen piyasa olan ‘Normal Ötesi Aşk’ ve ‘Normal Ötesi Aşk-2’ isimli kitaplarımın yazılış ve basılış öyküsünü, yorumlarını anlatırım, aktif olarak yer aldığım için birazcık siyaset anlatırım… Zaten bütün bunlar yeter artar bile…


Bu yazıyı program yapımcısı ve sunucusu @mserdark Beye göndereceğim. Serdar Beyin, karar vermesine yardımcı olmak için şimdi ben, sizlerden neyi rica ediyorum?

Lütfen! Bu linki çok ama çok kez paylaşalım ve 100’leri aşacak şekilde RT edelim…

Ha olur mu? Valla Nasrettin Hoca misali 'göle maya çalalım' bakalım 'ya tutarsa' deyip bekleyelim:)
  
Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum. Ve hem saygı, hem de sevgi yolluyorum…


Not: 3 günde 1.500 kişi linki tıkladı, 154 kişi RT etti.


@TheWinner23
@ahmetaltuntop
@tutiyan
@ressso
@Krm_SubAsi
@dramatk_soprano
@uzaygokerman
@Sibel_Altin
@fundaerkoc
@MuratGonul
@mstfaltuntas
@NurcanGuzel
@mervethemermaid
@mahmutdundar
@GuldenErsari
@fulyac
@hazelea
@SevgiKaraca
@nkonya28
@Sakarpiyon
@edakaramanoglu
@esrabenmustapha 
@sibelozman
@gamzecelik
@windlyA
@birmic
@thelondonergirl
@jansetselss
@seyran_eyle
@cananyilmazz
@kaanambar
@CBStalkerCB
@safazengin
@melis_kantar
@E_ALBENIZ 
@Zeynepp7 
@albunea_bernitz
@yasarisgorenler
@mavimayis
@TarikRenchber
@beratkucukosman
@Zheynepp
@Quseans
@Clbsml
@filizarslanist 
@haricibeyin
@ManolyaOnur
@burcu_ay
@netracor
@baristopuz
@bycagirici
@aysenkura

Sevgili Twitter Dostlarım, sizlerin okuması, RT etmesiyle dikkati çekmeyi başardık ve şimdilik ilk kapıyı açtık.

@sosyalmedyatv  kanalından aldığım ilk mesaj:
Şimdi gördük Ömer Bey'in blog sitesini irtibata gececeğiz:)

Sonra program yapımcısı @yalcinari Bey, ne diyor?
Selamlar Ömer Bey, size bir dm atmam gerekiyor…

Sonra program yapımcısı Yalçın Beye, e-mail attım ve kısaca programa katılmak istediğimi anlattım.

Göle çaldığımız maya sanki tutacak gibi duruyor::::)))) Kısmetse olur, olmazsa da canımız sağ olsun:) En azından uğraştık, çabaladık ama olmadı diyebiliriz artık…




Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: