9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bucak İlçesi Milli Eğitim Müdürü Kim Olacak?

Malumumuz ya da duyduğumuz mevcut ilçe milli eğitim müdürünün emekli olacağı yönündedir. Hatta emeklilik dilekçesini verdiği yönündedir…

Önümüzdeki günlerde mutlaka yeni bir atama yapılacaktır. Şimdiden eğitim camiası çalkalanıyor. Çünkü okulların müdür değişimleri ve atamaları da yapılacağı için herkesi bir heyecan sarmış durumdadır…

Neyse eski borsacı olmam hasebiyle siyasi spekülasyonu severim… Hadi bakalım, tahminlerime başlayayım:

Benim kafamda 3 aday vardır:

1. sırada Bucak Kız Teknik ve Meslek Lisesi Müdüresi Ayşe Ünal Hanım olabilir…  Bucak AK Parti Yönetim Kurulu Üyesi Emrüllah Ünal Beyin eşidir.

2. sırada Bucak Fatih İlköğretim Okulu Müdüresi Şenay Kurt Hanım olabilir… Burdur AK Parti İl Genel Meclis Üyesi Hasan Kurt Beyin eşidir…

3. sırada ise Halen Bucak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nde Şube Müdürü olarak görev yapan Sayın Hamdi Aktürk Bey olabilir… Neredeyse 9-10 yıldır şube müdürlüğü yapmaktadır.

1,2,3 diye yazdım. Aman yanlış anlaşılmasın, olabilirlik şansı değildir. Çünkü sıralama yaptım ve her 3 adayımızın da şansı eşittir.

Ha başkası olmaz mı? Elbette olabilir. Sonuçta siyasi toto oynadım. Tutarsa ne ala, tutmazsa şaşırırım…

Hadi bakalım, hayırlısıyla kim atanacak, hep beraber göreceğiz…

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: