26 Mayıs 2011 Perşembe

Bucak 1.Kitap Fuarı…


Burdur İline Bağlı Bucak İlçesi, ekonomik gelişmişlik açısından neredeyse Türkiye’nin önde gelen bir ilçesidir. Çünkü işsizlik olmayan nadir ilçeler arasındadır. Tek eksiği bu zenginliği süsleyecek kültürel ve sosyal etkinlik azlığıdır. Nihayetinde ilk adım atılır ve Bucak Kız Teknik ve Meslek Lisesi tarafından organize edilenBucak 1.Kitap Fuarı’ 25 Mayıs 2011 günü açılır. 1. Kitap Fuarına desteğini esirgemeyen Bucak Kaymakamı Osman Hacıbektaşoğlu, kitap fuarının sürekli olmasını temenni eder. Kitap fuarı muhtelif etkinliklerle 3 gün süreyle ziyarete açılır.

Bucaklı yazarları tanıtmak amacıyla ayrı bir stant açılması takdire şayandır. Gördük ki Bucaklı yazarlarımızın sayısı 5’i bulmuş bile...

Açılış sırasında Bucaklı bir yazar olarak sergilenmiş kitaplarımla standın başında bulundum. Protokol gezisi sırasında Sayın Kaymakamımıza ‘Normal Ötesi Aşk’ ve ‘Normal Ötesi Aşk-2’ kitaplarımı imzaladım ve hediye ettim. Sayın Kaymakamımız Osman Hacıbektaşoğlu, beni tebrik etti ve elimi sıkarak; hem teşekkür etti, hem de başarı diledi. Ben de teşekkürlerimi ilettim. 

İstanbul, Bursa, Adana, Diyarbakır, Kocaeli illerinde düzenlenen kitap fuarlarının bir ilçede düzenlenmesi elbette iktisadi güce bağlıdır. Bu bağlamda sponsor desteğini ‘Akdeniz Şifa Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Bucaklı iş adamı sağlamıştır.

Bence Bucak ilçesinin, kültürel geleceği açısından tarih yazılmıştır. Bir ilçe ne kadar zengin olursa olsun, Türkiye ve dünya çapında bir yazar, bir ressam, bir heykeltıraş, bir müzisyen çıkarmadığı müddetçe bir tarafı eksik kalır kanaatindeyim… Eğitimde çok başarılı olan bir ilçenin zaten böyle bir potansiyeli vardır. Yeter ki ortam ve destek sağlansın. Ulasal bazda bir sanatçının çıkmaması için hiçbir engel yoktur, inancındayım.

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: