19 Mayıs 2011 Perşembe

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları ve akılda kalanları…

Bucak CHP Örgütü’nü temsilen ilçe başkanı ve ben sabahleyin tam 09.00’da Atamıza saygı duruşu ve çelenk koyma töreni için hazır olduk.  CHP çelengini de Gençlik Kolları Başkanımız ve gençlik kollarından bir genç kızımız taşıdı.



Neyse tören bitti ve ilçe stadyumuna gittik ve saat 10.00’da protokolde yerimizi aldık. Bazen duygulandım, bazen neşelendim ama gösterileri büyük bir zevkle ve gururla izledim.

Buraya kadar tamamdır. Sıra geldi gözüme ilişen bazı ayrıntıları paylaşmaya…

Stadyumda protokol tribünü düzenliydi. Kimlerin hangi sandalyeye oturacağı yazılmış ve belliydi.  Sayın Kaymakamımın dikkatine sunuyorum. Valla aklımda kalan Mal Müdürü ama birçok daire müdürünün yeri boş kaldı. Yani töreni izlemeye gelmediler...

Başka bir hassas konu da bayrak asma meselesidir. Daha 1 ay önce kutlanan ‘23 Nisan’ resmi bayramında dikkatimi çekmişti. İlçemizin ana caddesi olan Cumhuriyet Caddesi üzerinde esnafların bir kısmı ısrarla bayrak asmamaktadır.


Küçük bir araştırmayla öğrendim ki bu bir kabahat oluyor ve ceza uygulanması gerekiyor. Çünkü Belediyeler Kanunu ve Zabıta Yönetmeliği gereğince resmi bayramlarda iş yerlerine bayrak asma zorunluluğu bulunmaktadır. Bayrak asmayanları Bucak İlçesi Belediye Zabıtalarının önce uyarması, buna rağmen bayrak asılmazsa para cezası müeyyidesi uygulaması gerekmektedir.
Sayın Belediye Başkanımızın dikkatine bu hassas konuyu sunuyorum ve bir dahaki resmi bayramlarda esnafların-iş yeri sahiplerinin bayrak asacaklarını umuyorum…

Son bir not: Kızılkaya Belde Belediye Başkanımız ise 18 Mayıs 2011 günü yani 1 gün önce esnaf ve iş yerlerini ilan hoparlöründen uyararak; bayrak asılmasını sağlamıştır. Kendilerini kutluyorum ve saygılarımı sunuyorum.

İşte bir bayram daha böyle geçti… Darısı gelecek bayramlara…

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: