5 Aralık 2010 Pazar

CHP Otobüsünde gizli kahraman!



Bugün saat 16.00 civarında telefonum çaldı. Bucak CHP İlçe Başkanımız Sayın Recep Mutlucan alo dedi ve sordu:

-Ömer Bey, uygunsanız CHP otobüsü Antalya’dan Ankara’ya giderken Çamlar altı mesire yerinde mola verecekler… Çay kahve içeriz ve sohbet ederiz…

-Derhal Başkanım!

Dedim ve başkanı beklemeye koyuldum. Geldi ve mesire yerine vardık.

Yaklaşık yarım saat sonra CHP otobüsü geldi. Gelen ekip CHP’nin alt yapısında görev yapan arkadaşlarımız. İçlerinden Barış Beyi hemen tanıdım. Hani referandum boyunca Sayın Kılıçdaroğlu ile beraber gezen ve takdim eden arkadaşımızdır. Diğerleri de fotoğrafçı, ses teknisyeni, lojistikçi gibi elemanlar…

Şahsen böyle sohbetleri çok severim. Çünkü CHP’nin çalışmalarını daha iyi öğrenebilirim. Destek ve alt yapı ekipleri çok çalışıyorsa aslında parti çok çalışıyordur… Öğrendim ki başta Barış Bozkurt Bey ve diğer arkadaşlar son dönemde çok çalışmışlar çok… En önemlisi CHP’nin iktidarına artık onlar da inanıyor ve o inançla koşuşturuyorlar…

Sonra Barış Beyin, affına sığınarak küçük bir araştırma yaptım. Bakın neler buldum?

18 Nisan 1975 yılında Ankara'da doğdu. A.Ü. Halkla İlişkiler mezunu olan Barış Bozkurt daha 16 yaşındayken CHP Genel Merkezi'nde ses teknisyeni olarak çalışmaya başladı. Bir süre kameramanlık yaptı.
Hayatını değiştiren dönüm noktası ise İstanbul Millet Vekili Mehmet Sevigen'in parti yönetiminden ayrılması oldu. Sevigen'den 'mikrofonu' teslim alan Bozkurt, Deniz Baykal'ı anons etmeye başladı. Lider değişimin ardından sesini bu defa Kılıçdaroğlu için kullanıp, referandum mitinglerinde performansının zirvesine çıktı.
Miting meydanlarında zaman zaman şiirler okuyan ve partilileri coşturan Barış Bozkurt, sadece anons yapmıyor konuşma notlarını belirli bir düzende kürsüye yerleştiriyor. Aslen Erzurumlu olan Barış Bozkurt, evli ve bir çocuk babasıdır.

Hürriyet Gazetesi yazarı Ayşe Arman, kendine yeni bir hedef belirledi..
Otobüsün içinde herkesin bir rolü var. Barış Bozkurt var mesela, acayip önemli bir adam. Otobüsümüz, şehirlere girerken, duyuru yapıyor, anonsçubaşı o, takdimci, sunucu... "Savulun Kılıçdaroğlu Geliyooooor... " 
demiyor tabi... Ama şöyle diyor, "Hayırlı Ramazanlar Babaeskililer" O sırada yoldan bir inşaat işçisi geçiyor, "İnşaat İşçisi Arkadaşım, sana da Hayırlı Ramazanlar! Nasılsınız? CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu sizi saygıyla selamlıyoooor... " O sırada Kemal Kılıçdaroğlu ön camda ayakta, herkese selam veriyor. Barış, onun ağzı oluyor. 30 yıl kadar önceki CHP seçim otobüsünün şoförünün oğlu Barış, çekirdekten yetişme yani, hücrelerine kadar CHP'li ve işini canla başla yapıyor. 
http://www.medyasozluk.com/erdogan+in+mitinglerine+de+gitmek+istiyorum.html

CHP’li Barış dostum! Valla bileydim, fotoğrafınızı çekerdim. Google arama motorunda hiç resminiz yok gibi…

Neyse artık, CHP Genel Başkanı Sayın Kılıçdaroğlu’nu sizin sunumlarınızla hem halka daha yakın, hem de iktidara daha yakın…

İşinizde sonsuz başarılar dilerim…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/05 Aralık 2010
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: