11 Haziran 2010 Cuma

Türk Eğitim-Sen Bucak Şubesi Pilav Günü…





Türk Eğitim-Sen Bucak Şubesince Bucak Anadolu Lisesi bahçesinde pilav günü düzenledi. CHP Bucak İlçe Yönetimini temsilen ben Ömer Özdamar, CHP Bucak İlçe Başkanı Recep Mutlucan ve Bahtiyar Sayın, sendikanın resmi davetine icabet ettik…

Yemek öncesi Burdur Türk Eğitim-Sen Başkanı Orhan Akın bir konuşma yaptı. Sonra pilav üstü dönerlerimiz servis edildi. Masamızda bulunan DHA muhabiri Halim Akça ile hem yedik hem de sohbet ettik… Bir süre sonra etkinliği düzenleyenlere teşekkür ettik ve gittik…

Gelelim izlenimlerime…

Bucak’ta görev yapan ve Türk Eğitim-Sen üyesi öğretmenlerin yoğun katılımı hoşuma gitti.

Neden mi?

AKP’nin yapabileceği tayin korkusunu rağmen cesurca böyle bir etkinlikte yer almaları en azından benden bir alkışı hak ettiler…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/11 Haziran 2010
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: