22 Haziran 2010 Salı

Burdur İli Bucak İlçesi Eğitim-Sen Şubesinin dayanışma ve kaynaşma yemeği…







Eğitim-Sen tarafından Bucak Öğretmenevi’nde düzenlenen yemek; sendika üyesi öğretmenlerin yoğun katılımıyla geçmiştir.

Eğitim-Sen Burdur Şubesi Başkanı ve Bucak CHP İlçe Yönetimi manevi destek olmak amacıyla yemeğe iştirak etmiştir.

Müzik eşliğinden yenilen yemek sonrası Bucak Eğitim-Sen Başkanı Yusuf Özcan bir konuşma yapmıştır. En çapıcı ifadesi şudur:
Bucak’ta Eğitim-Sen’li olmak başlı başına bir devrimdir.

Daha sonra emekli olan öğretmenlerimize plaket verilmiştir, bazı öğretmelerimize de yeni üye olması nedeniyle rozet takılmıştır.

Buraya kadar ne eksik ne de fazla klasik haber niteliğindedir.

Gelelim benim izlenimlerime…

Eğitim-Sen üyesi bazı öğretmenlerimizin, Bucak Öğretmenevi’nde alkollü içecek servis yasağını protesto etme adına yanlarında getirdikleri alkollü içecekleri kendi kendilerine servis etmişlerdir. Şahsen benim de bu protestoyu haklı bulduğumu söyleyebilirim.

Eğitim-Sen üyesi öğretmenlerimizin, özgüveni ve umutları artmış olarak, yoğun katılıma tanık olmamı son dönemde yaşanan gelişmelere bağlıyorum.

Eğitim-Sen üyesi bazı öğretmenlerimizle girdiğim diyaloglarda, 160 üyeden 80 üyeye düşmelerine rağmen geleceğe daha umutlu bakmalarını çok değerli buluyorum. Gelecekte Eğitim-Sen üyesi öğretmenlerimizin sayısı hızla artacağını düşünüyorum.

Son olarak; Eğitim-Sen Üyesi Öğretmenlerimizin bu dayanışma ve kaynaşma yemeğini yürekten kutluyorum.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/22 Haziran 2010
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: