14 Kasım 2009 Cumartesi

Dikkat! Uzaylılar kaçırıyor:::)))


‘’Uzaylılar beni kaçırdı’’ diyen şarkıcı Reyhan Karaca bakın neler anlatmış neler...

Gördüklerinden tam olarak emin olmadığını, hatırladığım şeyler, tenleri, gözleri ve bulunduğum ortamdı...

Kendim tam sonuca vardığımda gerekli açıklamayı yapacağım.

Çünkü basının olayı ele alışından rahatsız oldum.

Kafamızdaki tiplemelere hiç benzemiyorlardı.

1.50-1.55 boylarında, dört parmaklı ve parmakları çok uzundu.

Gri beyaz tenli, iki tane büyük gözleri vardı.

Bu gözler sevgi dolu, rahatlatıcıydı.

Bir mekandaydım. Omzumda bir el hatırlıyorum.

Yahu ne diyeyim, nerden selam edeyim:::)))

Bir kere neden Reyhan Karaca Hanım tercih ediliyor?

Uzaylılar dünyadan kaçıracakları insanlarda ne gibi kriterler arıyor acaba?

Şimdi Reyhan Karaca Hanım kaçırıldığına göre onun üstünden bazı sonuçlar elde edebiliriz herhalde…

Reyhan Hanım şarkıcı, kadın, 30 yaşında, güzel ve cazibeli…

Tamam. Uzaylıların hedef kitlesi belli oldu…

Kimler mi?

Ben değilim bir kere… Ne şarkıcıyım, ne kadınım, ne de 30 yaşındayım… Yani yırttım…

Bu kaçırılan cazibeli kadınları kerata uzaylılar ne yapıyor acaba?

Herhalde oturup izlemiyorlar… Mutlaka inceliyorlar ama neyini acaba?

Reyhan Hanımın neyi önemli ki kaçırıldı ve incelendi?

Neyse biz bir fıkra anlatalım ve bu uzaylı işini bitirelim…

Bir gün erkek ve dişi iki uzaylı dünyaya gelir.

Erkek uzaylı gemiden iner ve Temel'in yanına gider ve teklif eder:

Biz dünyalıların nasıl çiftleştiklerini merak ediyoruz. Değiş-tokuş yapalım mı?

Temel hemen katiyen olmaz der ama uzaylı bir şekilde ikna eder ve herkes odalara çekilir.

Temel’in eşi uzaylınınkini çok küçük bulunca; uzaylı kendi kulağını aşağı-yukarı-sağa-sola çekerek tüm ayarlar yapılır. Sabah olur.

Fadime ile Temel birbirlerine sorarlar ve Fadime der ki:

-Çok mutluyum, dün gece harika geçti, peki seninki nasıl geçti?...

-Ben hiç bir şey anlamadum. Uzaylı kadın kulaklarımı çekip durdu…:::)))

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/15 Kasım 2009/Burdur-Türkiye
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: